Travanj, 2018

Detalji događaja
Prodaja proizvoda i pružanje usluga putem internet stranica u velikoj mjeri zamijenile su ili upotpunile prodaju putem fizičkih lokacija. Prednosti takvog oblika prodaje su očite, pa tako poduzeća mogu doseći
Više
Detalji događaja
Prodaja proizvoda i pružanje usluga putem internet stranica u velikoj mjeri zamijenile su ili upotpunile prodaju putem fizičkih lokacija. Prednosti takvog oblika prodaje su očite, pa tako poduzeća mogu doseći mnogo veći broj potencijalnih kupaca, troškovi su niži te je mnogo lakše izmjeriti broj posjetitelja i njihovo ponašanje na web stranici. Kako bi mogli analizirati promet na svojim web stranicama, poduzeća koriste alate za web analitiku, a najpoznatiji od njih je Google Analytics. Pregršt informacija i uvida o posjetiteljima i njihovoj interakciji s web stranicom pruža jasnu sliku o stanju i uspješnosti web stranice u ostvarivanju postavljenih poslovnih ciljeva.
Svrha seminara je osposobiti sve polaznike kako bi mogli samostalno postaviti Google Analytics kod za praćenje na vlastitu stranicu, pregledavati izvještaje te iz njih izvući važne informacije pomoću kojih će utjecati na poboljšanje rezultata web stranice ili marketinške kampanje ukoliko ona postoji. Jedan od snažnih alata za pretvaranje posjetitelja u kupce je remarketing ili ponovno oglašavanje posjetiteljima koji su već bili na stranici, a na seminaru će polaznici saznati kako kreirati i koristiti remarketing grupe putem AdWordsa te kako ispravno postaviti i uvesti u Google AdWords tzv. “golove“ (ciljeve). Ostvareni Ciljevi pružaju informacije o uspješnosti web stranice ili kampanje te daju poduzeću jasan uvid u odnos uloženih sredstava i povrata. Osim toga, Analytics pruža niz različitih podataka o posjetiteljima pa je tako moguće saznati lokacije s kojih posjetitelji dolaze, njihove interese, demografska obilježja i slične podatke koji mogu postati vrijedne informacije. Kako bi što kvalitetnije pratili promet na stranici, korisnici Analyticsa koriste e-commerce koji pruža uvid u vrijednost transakcija, a na seminaru će polaznici moći saznati kako se e-commerce može instalirati i na koji način se mogu koristiti podaci koje pruža.
Polaznici seminara će po završetku seminara imati sve potrebne informacije i znanja koja su im potrebna kako bi znali analizirati promet na svojoj web stranici, uvidjeti nove prilike ili pak probleme te njihovim popravljanjem izbjeći troškove i popraviti poslovne rezultate. Više informacija pročitajte ovdje.
Vrijeme
(Petak) 09:00 - 16:00
Lokacija
Zagreb