3 min čitanja

Nije prošlo puno od „Izazova Kiki“, kada su fanovi kanadskog repera Drakea diljem svijeta izlazili iz automobila, plesali na hit „In My Feelings“, snimili se i tako sudjelovali u tom zanimljivom izazovu. Nova viralna internet senzacija stiže upravo iz Hrvatske, a zove se „I Got Love“. Mladi iz Hrvatske, Estonije, Njemačke, USA-a, slali su svoje video interpretacije novog singla hrvatsko-slovenskog DJ dua Vanillaz. Spot je izašao prošlog tjedna, te u samo deset dana prikupio 250 tisuća pregleda. Osim glazbenim uspjesima, dvojac se ove godine može pohvaliti i suradnjom sa Shooster-om, pa Marka možemo vidjeti na jumbo plakatima i reklamama poznatog brenda.

 

Marko Bucić iz Hrvatske i Miha Pajk iz Slovenije nižu uspjeh za uspjehom na svjetskoj glazbenoj sceni, autori su hitova poput „Sidekick“, „Misbehaving“, „Remember“, svirali su na prestižnim svjetskim festivalima poput ULTRA Europe, ULTRA Korea, Miami Music Weekendu i postigli suradnje sa poznatim brendovima Abercrombie & Fitch, Heineken, Shooster. Tko su, što rade i koji su im planovi za budućnost otkriti će nam Marko, jedan od članova.

Shooster Marko Bucic
Izvor: https://www.shooster.hr/

Bok Marko! Za početak, hoćeš li nam reći nešto o sebi? Kada i kako si se počeo baviti DJ-ingom? Kako je nastao Vanillaz?

Bok! Zovem se Marko Bucić, rođen sam i odrastao u Zagrebu, imam 32 godine. DJ-ingom se bavim desetak godina, a kao Vanillaz djelujemo sedam. Mihu sam upoznao sasvim slučajno u jednom klubu na našoj obali i počeli smo svirati zajedno. Suradnja je bila neizbježna pošto smo se odmah složili kako privatno, tako poslovno. Od tada puštamo i stvaramo pod imenom Vanillaz.

Kakvom se vrstom glazbe bavite?

Produciramo i sviramo više žanrova glazbe, od pop-a i house-a do klubskog progressive-a i low bass-a.

Koje su prednosti a koji nedostaci tog posla?

Svaki posao ima svoje dobre i loše strane, pa tako i DJ-ing. Pozitivno je to da sam kroz svoju karijeru imao priliku upoznati toliko prekrasnih ljudi i smatram da je to najveći blagoslov ovog posla. S druge strane, nisu svi ljudi dobronamjerni i nisu sve situacije idealne. Bilo je svega, ali ono loše pokušavam ne pamtiti, haha.

Što smatraš svojim najvećim uspjehom?

Činjenicu da smo našu glazbu uspjeli plasirati na svjetsko tržište. Ponosan sam na naš međunarodni uspjeh, imali smo priliku puštati na mnogim prestižnim svjetskim festivalima uz velika imena elektroničke scene, surađivati s profesionalcima. To je san koji se ostvario.

Vaš novi singl „I Got Love“ prava je senzacija. Mnogi su slali svoje video uratke na kojima plešu uz vašu pjesmu, dobili ste veliku podršku od fanova. Kako je započela ideja?

Sasvim spontano, nismo to planirali. Dobili smo ogroman support od globalne rave zajednice, videi su samo stizali, svaki poseban na svoj način. Drago nam je da je pjesma dobila tako pozitivan feedback, da se svidjela ljudima i rasplesala ih. Iskoristio bih ovu priliku da se još jednom od srca zahvalim svima koji su sudjelovali, divni ste.

Video fanova:

Kako bi ukratko opisao vaš novi spot?

“I Got Love” je snimljen na ulicama Koreje i čine ga fragmenti naših nastupa na ULTRA Europe i ULTRA Korea. Sretni smo i zadovoljni krajnjim rezultatom.

Spot možeš pogledati ovdje:

 

“Tajna je u tome da radite ono što volite i što vas ispunjava, vjerujete u sebe bez obzira što drugi govore.”

Koji su vam planovi za nadolazeću godinu? Hoćemo li imati priliku čuti kakav novi hit?

Puno smo u studiju, pred nama je puno novih releseova i svirki. Predviđamo da će 2019. godina biti produktivna i puna novosti. Nadamo se da će vam se svidjeti ono što pripremamo, a da li će postati hitovi, odlučit će naši fanovi i slušatelji.

Čime se bavite u slobodno vrijeme?

Privatan život prožet nam je glazbom i ljudima koji se njome bave, tako da možemo reći da smo i privatne živote posvetili glazbi. Volimo to što radimo stoga poslu posvećujemo i svoje slobodno vrijeme.

Osim glazbe, okusio si se i u reklamama. Trenutno tvoj lik krasi jumbo plakate diljem Hrvatske, a nova Shoosterova kampanja #očito Ne moraš igrati po pravilima ima 820 tisuća pregleda na YouTube-u. Kako je došlo do te suradnje?

Sa Shoosterom smo u dobrim odnosima već duži niz godina, imamo slična mišljenja o urbanoj kulturi i njenoj važnosti za razvoj neke zajednice. I prije smo sudjelovali u raznim kampanjama, svidjelo nam se, a ovo činila kao dobra prilika za promociju i predstavljanje naše glazbe širem spektru publike.

U kampanji „Ne igraš po pravilima“, da li i u stvarnom životu voliš kršiti pravila i prelaziti granice?

Mislim da su pravila generalno dobra stvar i da ih se treba pridržavati, no puno se puta nađemo u situaciji kada nas sistem iskorištava, ljudi nam nameću svoje stavove i interese, koje u tom slučaju volim kršiti. Poštujem ono što smatram vrijednim poštovanja, kršim onda kada se osjećam iskorišteno i izigrano.

Shoosterova nova kampanja:

 

Tako mlad a već tako uspješan! Koji savjet bi dao mladima, u čemu je tajna?

Tajna je u tome da radite ono što volite i što vas ispunjava, vjerujete u sebe bez obzira što drugi govore. Budite što bolji ljudi, zahvalni i suosjećajni. To je ono što ja pokušavam i što se nadam da mi uspijeva.