3 min čitanja

Drugo izdanje akademije u Puli može se opisati u tri riječi: fantastične ideje, strast i networking!

Pomalo je bilo nevjerovatno slušati takvu koncentraciju odličnih ideja na jednom mjestu. Organizatori su se složili da je ovo najbolji skup ideja od svih akademija do sada.

Uz odličnu atmosferu na edukaciji, druženje se nastavilo do kasno u noć u Shipyardu u kojem su se razmijenile inovativne ideje i dogovorile razne suradnje.

Nakon Pule, Startup akademija stiže u Buzet (12.-14.11.), Umag (19.-21.11.), Labin (26.-28.11.), Buje (02.-04. prosinac) i Pazin (05.-06.12.). Pogledajte što vas sve očekuje:  i osigurajte svoje mjesto na vrijeme: .

Puležani predstavili svoje ideje

Ante Odrljin i Luke Premate predstavili su ideju virtualnog ogledala Orfis Reflections. Radi se o pametnom ogledalu koje bi olakšalo nanošenje šminke, uz pomoć softverske inačice makeup assistanta. Korisniku bi bilo omogućeno pravilno nanošenje šminke, kao i olakašan mukotrpan izbor oko iste. Njihov tim se sastoji od 5 osoba, 1 informatičara, 1 prodavača te 2 studentice informatike i 1 strojarstva. U početku bi se usmjerili na prodaju proizvoda beauty studijima i kozmetičkim centrima, dok bi nakon nekog vremena krenuli sa serijskim proizvodnjom i ponudili proizvod krajnjem korisniku.

Dora Šižgorić Winter predstavila je ideju svog tima vezano za brodarsku industriju. Kao što je poznato, svaki brod nakon sezone se vadi iz mora, čisti od algi i stavlja antifouling premaz za prevenciju. Ideja njezinog tima je da se napravi antifouling folija koja bi na principu mikrovibracija spriječvala lijepljenje algi i školjki na oplati broda. Rješenje smanjuje troškove te je ekološki prihvatljivo. U početku bi se usmjerili na manje brodove na 20m, a kasnije bi obuhvatili i tankere.

Jedna od ideja bio je i urbani vrt tj. proizvodnja zelenja (eng. microgreens), a radi se o mladim izdancima povrća (npr. rukola) s tek izniklim prvim pravim listovima koji se uzgajaju u zemlji ili nekom drugom supstratu. Pogodnosti su da se proizvodnja može odvijati tokom cijele godine, a plasman bi išao prema restoranima, hotelima, školama i krajnjim potrošačima. Radi se o patentu profesora s Tehnološkog fakulteta u Zagrebu.

Mlada inžinjerka prehrambene tehnologije Petra Peharec predstavila je ideju osnivanja mikro pivovare. Naziv brenda bi bio Pod Gaće, po istoimenom malom selu na Ćićariji koje je dobilo ime jer brdo iznad njega ima oblik gaća. U posao bi ušla s kolegom koji je upoznat s branšom,a u ponudi bi imali četiri stalne vrste piva uz dodatak sezonskih. Investicija iznosi 200.000kn, pri čemu bi osigurala učešće od 80.000kn, a ostatak bi financirala kroz kredit i poticaje.

Sljedeću ideju predstavila je Monika Pavičić, koja ima već tvrtku “u pogonu” mjesec dana. Bavi se proizvodnjom slika na platnu na inovativan način s ipoksom i smolom. Ideja je da ponudi poseban način uljepšavanja različitih interijera. Taj način slikanja nije prisutan u Hrvatskoj, a svaka usluga je custom made i prilagođena interijeru koji se uređuje.

Marija Marinac živi robizonski, prirodnim načinom života u Loborici. Bavi se ekološkim uzgojem autohtone istarske koze i izvorne istarske koke tj. proizvodnjom mesa i povrća.  Uskoro planira otvoriti vlastiti OPG. Surađuje s različitim udrugama, poput Centra za rehabilitaciju. Planira svoju ponudu proširiti na turizam, vikend turama za poslovnjake i obitelji koji bi se upoznali s takvim načinom životom, a takav tip pogodan je za teambuildinge. U realizaciji ideje sudjeluje tim od troje ljudi.

Mateja Sinčić voli svoj PRovski posao koji trenutno obavlja za Grad Pazin. Njezina ideja je nadogradnja na postojeće, i u biti odgovor je na probleme s kojima se susrela u praksi. Radi se o području kulturnog poduzetništva, pod nazivom Brand Up. Bavila bi se brendiranjem gradova, općina i manifestacija koji nemaju već izgrađen identitet. Kao uspješne primjere brendiranja navela je Gračišće i Tinjan.

Stručni žiri sastavljen od Cinzie Zubin, voditeljice područnog ured HBORa za Istru i osnivačice TERAINTEGRA Naike Dapiran, odabrao je tri najbolje poduzetničke ideje:

  1. Orfis Reflections

2. Micro pivovara “Pod Gaće”

3. Antifouling folija za brodove

Startup akademija se nastavlja

Nakon Pule, Startup akademija stiže u Buzet (12.-14.11.), Umag (19.-21.11.), Labin (26.-28.11.) i Buje (02.-04. prosinac).

Za sudjelovanje u Startup akademiji možete se prijaviti putem linka u nastavku:  O detaljima i programu dobit ćete obavijest putem e-maila po prikupljenim prijavama za pojedinu lokaciju.

Najbolji ideje u utrci za 20.000 kuna

Osim edukacije, postoji natjecateljski dio koji nije obvezan, a u njemu mogu sudjelovati svi oni koji imaju vlastitu ideju.

Sudionici akademije koji imaju ideju (pojedinačno ili timski), imaju je priliku razraditi kroz radionice te mentorstvo profesionalaca te dobivaju podršku za njenu realizaciju.

U svakom gradu proglašavaju se najbolje ideje, koje ulaze u Grand Finale na kojem se odabiru pobjednici koji dobivaju vrijedne nagrade (mentorstvo, početni kapital i opremu).

Nagradni fond iznosi 20.000kn, a u cjelosti ga osigurava Istarska razvojna agencija povodom 20 godina postojanja!

Važno je napomenuti da poslovne ideje mogu biti iz bilo koje djelatnosti: od IT ili turističke agencije, welness & spa centra, kuće za odmor, agencije za nekretnine, inovacije na tržištu…

Više informacija

Novosti o Startup akademiji pratite na Facebook stranicama, a za upite se možete javiti i na mail: akademija.startup@gmail.com ili na 098 965 2335.