0 min čitanja

Reklamna kampanja za Nike u kojoj se pojavljuje bivša zvijezda američkog nogometa Colin Kaepernick podijelila je Ameriku. Iako je izazvala veliki bijes u dijelu javnosti i dovela do spaljivanja njegovih proizvoda, ipak je doprinijela porastu online narudžbi za čak 31 posto.

“Postojale su špekulacije da će Nikeova kampanja s Kaepernickom kao zaštitnim licem rezultirati padom prodaje. No naši podaci od ove sedmice ne podržavaju takvu teoriju”, kazao Hetal Pandya, suosnivač Edison Trendsa, firme za istraživanje tržišta.

U skladu je to ono što smo i mi najavili, a analizu možete pročitati ovdje.

Inače, Kaepernick mnogim Amerikancima sporan jer je 2016. godine za vrijeme intoniranja himne na jednoj utakmici kleknuo. No, bio je to njegov znak protesta zbog policijske brutalnosti prema Afroamerikancima.

Nakon ovog njegovog protesta napao ga je kontroverzni američki predsjednik Donald Trump koji ga je i sramotno izvrijeđao.