0 min čitanja

Business Insider prenosi kako bi Amazon uskoro mogao postati još jedna američka kompanija koja je dosegnula tržišnu vrijednost od jednog bilijuna dolara. Najveća svjetska platforma online trgovine mogla bi to postići ako se okrene industriji oglašavanja.

Daniel Morgan, menadžer Synovus Trusta, investicijske kompanije i dioničara Amazona, predviđa da će se Amazon uskoro odlučiti na novi poslovni pothvat u svijetu oglašavanja. Već sada, ovaj vid poslovanja Amazonu ostvaruje znatne prihode, a potencijala za rast ima napretek.

Trenutno od oglašavanja Amazon zarađuje 2,2 milijarde dolara godišnje, a ako rast nastavi istim intenzitetom, iduće godine prognozira se udvostručenje prihoda od oglašavanja.

Prema Morganovim navodima, Amazon bi mogao bez problema postati treći najveći igrač u svijetu digitalnog oglašavanja uz Google i Facebook.

Dok Google plasira oglase prema povijesti internet pretraživanja, a Facebook prema interesima korisnika, Amazon bi mogao uspješno konkurirati jer posjeduje podatke o potrošačkim navikama svojih korisnika.