Isto pitanje postavljeno je korisnicima mobilnih telefona iz SAD-a i Južne Koreje. 87% ispitanika izjavilo je kako snimaju fotografiju s mobitelom barem jednom tjedno, dok je 82% ispitanika izjavilo da na tjednoj bazi koriste opciju poziva.
Istraživanje je provela kompanija LG Electronics i dokazala da se korisnici mobilnih telefona sve više koriste dodatne opcije uređaja, a manje njegovu izvornu funkciju.
61% ispitanika radije šalju fotografiju umjesto teksta kako bi prenijeli informaciju svojim kontaktima. U SAD-u među fotografijama dominiraju selfiji i fotografije djece, dok Korejci češće fotografiraju hranu i putovanja. Snimanje videozapisa putem mobilnih telefona također postaje sve populanije: kada fotografija ne može prenijeti iskustvo, većina ispitanika bira snimanje videozapisa kao komunikacijski alat.
Prema ovom istraživanju 50% ispitanika fotografije stvara ciljano, kako bi ih podijelili na društvenim mrežama, a najviše ih živciraju fotografije koje ne uspiju i loša rezolucija fotografija.