0 min čitanja

Još od 2015. godine Dropbox razvija novi alat za projektni menadžment – Paper, a razvijena je nova i poboljšana verzija koja omogućuje više alata.

Dropbox je shvatio da ne može opstati na tržištu samo kao cloud za pohranu sadržaja, već mora omogućiti korisnicima kolaboraciju i koordinaciju tog sadržaja. Upravo to želi se postići Paper-om.

 

Paper je zapravo virtualni ured za timove u kojem oni mogu zajednički uređivati i stvarati sadržaj. Pomoću novih opcija koje su dodane u novu verziju, omogućuje se pregled vremenske crte, kako bi projektni menadžment dobio i vremensku dimenziju. Tako će se ciljevi i učinci moći povezati uz članove tima i rokove. Nova inačica omogućuje dodavanje dodatnih informacija, linkova i pojašnjenja unutar vremenske crte, kao i to-do listu zadataka. Ovaj alat omogućuje svim članovima tima vizualni pregled vlastitih, ali i tuđih zadataka i odgovornosti, što je vrlo važno za timski rad.

Iz Dropboxa ne očekuju da će ovaj dodatak Dropboxu zamijeniti aplikacije za projektni menadžment, barem ne uskoro, ali žele tako svojim korisnicima omogućiti dodanu vrijednost uz dosadašnje alate.