1 min čitanja

The Wall Street Journal prenosi: društvena mreža Instagram planira ukinuti ograničenje za dužinu videa koji korisnici na ovoj društvenoj mreži mogu objaviti. Iako ova mogućnost nije službeno potvrđena od Instagrama, prema Journalu izvor ove priče je povjerljiva osoba upoznata s planovima u kompaniji koja želi ostati anonimna.

Instagram ukida ograničenje trajanja videa od 60 sekundi

Trenutno ograničenje od 15 sekundi za storije i 60 sekundi za video objave na Instagram feedu uskoro možda postaje prošlost. Navodno, to ograničenje se uskoro ukida i korisnici će biti u mogućnosti postavljati online video uratke dužine do sat vremena. Ovakav potez ne iznenađuje s obzirom na nedavno objavljeno istraživanje o popularnosti društvenih mreža među mladima, koje je otkrilo da je upravo YouTube omiljena društvena mreža tinejđera.

Ova nova opcija omogućila bi korisnicima novu kreativnu fleksibilnost, a Instagram bi se znatno bliže primakao YouTubeu na ljestvici popularnosti. Osim toga, poznato je da Facebook, u čijem vlasništvu je i Instagram gubi na popularnosti i traži načine koji funkcioniraju. Na ovaj način iskoristit će mogućnost popularizacije Instagrama među brojnim postojećim i novim korisnicima.

Po uzoru na YouTube, i Instagram će upozoravati korisnike da pretjeruju sa surfanjem

U nedavnom gostovanju u američkoj TV emisiji Cheddar Live Business News, suosnivač Instagrama Mike Krieger otkrio je novosti koje ova društvena mreža uvodi, a kao prevenciju ovisnosti o društvenim mrežama i mobitelima. Tako će po uzoru na YouTube, i Instagram upozoravati svoje korisnike da previše vremena provode koristeći aplikaciju.