1 min čitanja

Od 20. do 23. rujna u staroj tvornici duhana u Rovinju održao se jedanaesti Weekend Media Festival, najveći festival komunikacijske industrije u regiji koji je okupio više od pet tisuća sudionika. Bogat program, kompetentni predavači, izvrsni after party, dokazuju da su i ove godine očekivanja ispunjena.

Kroz tri dana u predivnom Rovinju, odvijao se Weekend Media Festival; niz panela, predavanja i radionica održalo je 150 vodećih stručnjaka iz komunikacijske, ali i ostalih industrija. Mnogobrojni posjetitelji imali su priliku saznati koji su novi komunikacijski trendovi, medijska tržišta, kako digitalni mediji utječu na novinarstvo i na društvo općenito, koja je uloga medija u politici i sportu, i još mnogo toga.

Posebnu pažnju zaplijenili su paneli „Mediji-čuvari demokracije ili sluge interesa i kapitala?“,„Što za brend Hrvatska znači nogomet“, „Will Netflix Eat the Free TV World?“, predavanja Petera Szantoa, Jasona Jercinovica, Davora Rostuhara, Petea Radovicha; no, ni druga nisu bila manje zanimljiva i atraktivna.

Dali su mediji danas samo oružje političara ili štite interese javnosti, rade li ispravno svoj posao? Izbjegavaju li političari„vruća“ pitanja i na koji način komuniciraju s građanima? Koja je uloga savjetnika?
Uspjeh Hrvatske na nogometnom prvenstvu iznenadio je mnoge: preko noći cijeli svijet je pričao o maloj državici čiji su igrači postigli nezapamćeni rezultat. Može li Hrvatska iskoristiti i unovčiti taj „bauk“ raspravili su Zlatko Dalić, Kristjan Staničić i Pete Radovich.

 

 

 

 

 

 

 

Sudionici su zaista bili raznoliki, od vrhunskih svjetskih stručnjaka do studenata; šetajući tvornicom lako ste mogli ugledati vašu omiljenu voditeljicu, glumca, novinara, slikati se s golemim Linom, pjevati Ford Car Karaoke ili saznati neku novost s info punktova raznih poduzeća.

Ivana Mišerić na WMF-u

Kao i svake godine, nagrađivali su se najuspješniji: na šestom SoMo Borcu proglašene su najvažnije digitalne nagrade, dok su na BalCannes reviji izabrani najbolji projekti i agencije Adriatic regije. Titulu najbolje agencije odnijela je agencija Señor, a najbolji projekt bio je The Red Thread agencije McCann Beograd.

 

Péter Szántó i predavanje “Me , Myself and I – kako lansirati svoj osobni brend”

WMF nije poznat samo po kvalitetnim predavanjima nego i po vrhunskoj zabavi: u petak do kasnih noćnih sati publiku su raspjevali i rasplesali legendarni hip hop duo Bolesna Braća, dok je belgijski duo 2manydjs sa stilom zatvorio festival. Nastupili su i Zdenka Čiček, Marko Tolja i Jazz orkestar HRT-a.

Bolesna braća
Bolesna braća