0 min čitanja

 

U svijetu mobilnog oglašavanja godišnje se okrene preko 120 milijardi američkih dolara, a oko dvije trećine tog iznosa ide Appleu.

Od 80 milijardi dolara, koliko Apple „ubere“ za oglašavanje, čak 9 milijardi dolazi od Googlea, kako bi njihova tražilica bila predinstalirana na iPhoneima i iPadima.

Prije samo tri godine ta usluga koštala je Google milijardu dolara, a od sljedeće će plaćati devet milijardi dolara kako bi njegova tražilica bila prvi izbor u internetskom pregledniku Appleovih pametnih telefona i tableta. Iako taj iznos izgleda šokantno visok, Google-u se to i te kako isplati. Ono što dobiva zauzvrat jesu četverostruki iznosi od oglašivača. Ako Google ne bi platio da bude prvi izbor, otvorio bi vrata konkurentima poput Microsoftovog Binga, koji postaje sve bolji i bolji.

Apple kao najveći igrač u svijetu mobilnih telefona, može postaviti i veću cijenu za ovakvu uslugu ako želi. A procjenjuje se i da hoće, već od iduće godine.