Plastični kirurzi suočeni su s bizarnim novim trendom među svojim klijentima: oni žele izgledati kao verzije svojih filtriranih Snapchat selfija.
Prema članku o trendovima u plastičnoj kirurgiji lica, bostonska medicinska istraživanja tvrde da filteri mogu utjecati na stvaranje kompleksa zbog nepravilnosti lica i negativno utječu na samopouzdanje.
girl on the hill📍 (playing around on Snapchat & these were cute) pic.twitter.com/PddTGvgZDo
— princessdes👑 (@PinkForME_) August 9, 2018
Umjetna inteligencija u fotografiji
Snapchat, Facetune i Instagram tako koriste umjetnu inteligenciju u kreiranju filtera koji kožu čine glađom, trepavice dužima, lice užim, a zube bjeljima. I Facebookov Messenger odnedavno iste filtere koristi za stvaranje fotografija, a otišli su i korak dalje: filteri se mogu koristiti i u video pozivima.
Ove aplikacije tako stvaraju nerealne standarde ljepote koji potiču nezadovoljstvo izgledom, što je najizraženije kod mladih. Osobe koje filtriraju sve svoje fotografije gube doticaj s realnošću i stvaraju nerealna očekivanja kako bi trebali izgledati cijelo vrijeme.
can I walk around with this filter 25/8 pic.twitter.com/c1yJgGnHQV
— dmnd (@dyeemend) August 10, 2018
Posljedica je ta da se ljudi sve više okreću plastičnoj kirurgiji, ali ne donose fotografije slavnih osoba kao što su to radili ranije, već svoje selfije. U odnosu na korekciju nosa, koja je donedavno bila najpopularnija plastična operacija, u zadnje vrijeme traže se korekcije poput punijih usana, većih očiju i tanjeg nosa.