Nestlé i Starbucks objavili su vijest o početku suradnje. Nestlé je od Starbucksa zakupio stalna prava koja ovoj kompaniji omogućuju stavljanje na tržište Starbucksovih potrošačkih i prehrambenih proizvoda na globalnoj razini, izvan trgovačkih društava tvrtke. Ova transakcija osigurava Nestléu snažnu platformu za kontinuirani rast u Sjevernoj Americi s vodećim položajem u ovoj industriji. Također, omogućava Nestléu da iskoristi nove mogućnosti za rast u ostatku svijeta uz premium proizvode Starbucksa.
Kao kompletan pružatelj rješenja za kavu, Nestlé će ubrzati rast izvanmrežnih kanala. Dvije će tvrtke usko surađivati na stvaranju inovacija i zajedničkoj marketinškoj strategiji kako bi se pozicionirali kao najbolji u ovoj industriji.
We are entering an agreement to market Starbucks consumer and foodservice products, bringing together world’s most iconic coffee brands: https://t.co/SUg7T7KtnG pic.twitter.com/DERXQYgYmb
— Nestlé (@Nestle) May 7, 2018
Kao dio sporazuma, Nestlé će dobiti prava na tržište, prodaju i distribuciju Starbucks®, Seattle Best Coffee®, Starbucks Reserve®, Teavana ™, Starbucks VIA® i Torrefazione Italia® pakirane kave i čaja u cijelom svijetu. Sporazum isključuje proizvode spremne za piće kao i proizvode koji se pripremaju u Starbucksovim kafićima.
Starbucks će zauzvrat dobiti uplatu gotovine u iznosu od 7,15 milijardi američkih dolara. Transakcija ne uključuje prijenos bilo koje dugotrajne imovine. Međutim, uključuje nešto drugo, a to je prelazak otprilike 500 zaposlenika tvrtke Starbucks u Nestlé. Oni će se pridružiti Nestlé-u kako bi se stvorila zdrava sinergija, potaknulo zajedničko poslovanje i globalna ekspanzija. Operacije će i dalje biti smještene u Seattleu.
Nestlé očekuje da će ovaj posao pozitivno doprinijeti zaradi po dionici i ciljevima organskog rasta za 2019. godinu. Očekuje se da će ovaj sporazum biti okončan do kraja 2018. godine. U 2019. godini započeti će uvođenje novih proizvoda pod zajedničkim brandom ove dvije kompanije.
Ovaj globalni savez kava donijet će Starbucks iskustvo u milijune domova diljem svijeta zahvaljujući ugledu Nestléa – Kevin Johnson, predsjednik i izvršni direktor Starbucksa