Jedan od najutjecajnih influencera na američkoj sceni poručuje kolegama: pronađite pravi posao.
Pravo ime mu je Josh Ostrovsky, a javnost ga poznaje pod imenom The Fat Jewish. U 2009. godini pod tim imenom Josh je otvorio svoj Instagram račun. Na račun urnebesnog humora, šokantnih postova, parodija i frizure, njegov račun ubrzo je postao viralan i danas ima oko 10 milijuna pratitelja na Instagramu. Mnoge kompanije angažiraju ga za marketing, kao što su Burger King, Budwiser, Stella Artois i Apple.
Iako mu je upravo ovaj posao omogućio lagodan život, u nedavnom intervjuu za CNN Money izjavio je kako doba influencera završava. Razlog tome je taj što svi žele zaraditi novac na lak način, što povećava broj influencera, a smanjuje im kredibilitet: „Na kraju će biti previše influencera, što dovodi do standardnog zakona ponude i potražnje: Što se više ljudi pridruži, to su veće mogućnosti za kompanije – ali influenceri će vrijediti manje.“
Prema njemu, budućnost je u stvaranju stvarnih, a ne online sadržaja. Tako je i sam krenuo u poduzetničke vode i humor preselio na police dućana. S troje prijatelja 2015. godine pokrenuo je projekt Swish, pod kojim nudi liniju vina u limenkama.
Tvrtka proizvodi i nudi nekoliko vrsta vina vrlo neobičnih, čak kontroverznih naziva i zanimljiv marketinški pristup.