Osječani posljednjih dana dijele profil djevojke pod korisničkim imenom Perfect Candidate uz hashtag #GetHerTheJob.
Ovo je priča o hashtagu #GetHerTheJob
Je li to još jedna kampanja za zaposlenje neke digitalne agencije? Ovaj put nije.
Kampanja je to jedne djevojke koja na ovaj inovativan i kreativan način želi osvojiti priliku za intervju za posao u osječkoj tvrtki Inchoo. Nije istina da svi kvalitetni ljudi odlaze. Mnogi ostaju i žele raditi. Ovo je samo jedan takav primjer.
Inchoo je osječka tvrtka specijalizirana za eCommerce rješenja, a projekte provodi od početne faze planiranja do završnog lansiranja. Tvrtka je nastala prije deset godina i jedini zaposleni tada bio je Tomislav Bilić, ujedno i direktor u svojim ranim dvadesetima. Danas Inchoo radi web shopove za cijeli svijet i zapošljava 60 ljudi.
Perfect Candidate tvrdi da je dobiti posao u Inchoo-u ravno dobiti posao u Google-u, stoga se dosjetila na Facebooku promotivnom kampanjom privući pažnju poslodavca kojeg si priželjkuje, a pritom pokazati svoj talent i kompetenciju za radno mjesto u marketingu.
Na njezinom profilu može se ujedno i iščitati njezin CV. Prethodno radno iskustvo, preporuke kolega i suradnika, pa čak i profesora za izvrsne rezultate tijekom studija. Osim njih, podršku joj pruža i javnost. Otkako je kampanja pokrenuta prije samo tri dana, njezina kreativna zamolba za posao podijeljena je čak 82 puta.
I sama kaže kako je vrlo zadovoljna dosadašnjim rezultatima kampanje:
“Što se trenutnog napretka kampanje tiče – jako sam zadovoljna. Najviše od svega potporom svojih kolega s posla i s fakulteta, bivših nadređenih, pa čak i profesora. Nadalje, veseli me što su i oni koji me ne poznaju prepoznali ovu ideju i podržali ju.”
Sudeći prema podršci koju dobiva na Facebooku, vjerujemo kako će joj ovaj ludi pokušaj dobivanja posla, kako je sama nazvala ovu kampanju, uroditi plodom i da će u najmanju ruku biti nagrađena razgovorom za posao.