0 min čitanja

Facebook je prije četiri godine kupio WhatsApp. Transakcija je bila teška 22 milijarde američkih dolara. Financijski teško bilo je i obećanje da će poslovna politika ostati nepromijenjena, odnosno da će aplikacija i dalje biti besplatna za krajnje korisnike i slobodna od bilo kakve vrste oglasa.

Zuckerberg se odlučio na taj poslovni potez pogađate zašto? Zbog baze podataka korisnika koji mu usprkos potrošenim milijardama, donose dvostruko toliko prihoda. Trenutno je WhatsApp dostupan milijardi korisnika u Indiji, Sjedinjenim Američkim Državama, velikom dijelu Europe, a popis država raste iz dana u dana.

Međutim to nije dovoljno, a Zuckerberg je došao na ideju kako da podeblja zaradu.

Osim privatnih korisnika, WhatsApp koriste i poslovni korisnici. Primarno su to kompanije koje šalju promotivne poruke, a upravo one biti će meta Zuckerberga.

Od poslovnih korisnika naplaćivati će se usluga WhatsAppa koja će funkcionirati slično kao poslovni Viber. Poslovni korisnici moći će pristupati svojim postojećim klijentima, ali i onim potencijalnima i prema njima slati promotivne poruke i nuditi podršku 0-24.

Trenutno je ova funkcija u fazi testiranja te će se uskoro saznati hoće li ova metoda zaživjeti.