Hopper HQ izradio je ljestvicu najutjecajnijih influencera na Instagramu prema njihovoj zaradi po jednoj sponzoriranoj objavi. Kada pogledate o kojim iznosima je riječ, požalit ćete što niste celebrity.
Kako se određuje cijena po objavi?
Poznate osobe vrlo lako dostignu šesteroznamenkastu publiku na društvenim mrežama. To im daje mogućnost da reklame koje plasiraju istoj naplate šesteroznamenkastim iznosima. Kod određivanja cijene sponzoriranog posta, u obzir se osim broja sljedbenika uzimaju i engagement rate, status i profil publike.
Hopper HQ istražio je kolika je zarada influencera po sponzoriranom postu i prema tome ih rangirao. Sam vrh zauzimaju slavne osobe sa svjetskom publikom, dok se na začelju nalaze oni koji svoju publiku tek grade. Na ljestvici se nisu našle osobe koje sponzorirane objave kompenziraju besplatnim proizvodima i putovanjima. U nastavku pročitajte koji su se celebritiji našli među top 5:
5. Beyonce Knowles
Svjetski popularnu pjevačicu na Instagramu prati 115 milijuna sljedbenika. Svoj angažman po objavi reklame naplaćuje čak 700 tisuća dolara.
4. Kim Kardashian
Iako ima nešto manje pratitelja od Beyonce, Kim zarađuje veći iznos po sponzoriranoj objavi. Kako bi plasirala reklamu svojim pratiteljima kojih je 113 milijuna, Kim će naplatiti sponzoru 720 tisuća dolara.
3. Christiano Ronaldo
Ronaldova publika sastoji se od 133 milijuna Instagram sljedbenika. Sponzor će morati izdvojiti 750 tisuća dolara ako želi angažirati njega kao influencera.
2. Selena Gomez
Selena Gomez stekla je čak 138 milijuna pratitelja. Njezina cijena sponzorirane objave iznosi 800 tisuća dolara.
1. Kylie Jenner
Kylie je uvjerljivo zauzela prvo mjesto s razlikom od 200 tisuća dolara od drugoplasirane Selene. S publikom od 110 milijuna pratitelja, Kylie sponzoriranu objavu naplaćuje vrtoglavih milijun dolara.
Na ljestvici top influencera našla su se i neka imena iz regije. Cjelokupnu ljestvicu možete pronaći ovdje.