1 min čitanja

Supreme, skejterski brend koji je zaludio tinejdžere diljem svijeta, toliko je popularan da je postao izvor prihoda za snalažljive kupce.

Nakon što je donedavno slabo poznata marka skejterske opreme postala sedmi najpopularniji brend odjeće, obuće i modnih dodataka među generacijom Z (oni rođeni oko 2000. godine), s procijenjenom vrijednošću od milijarde dolara, otvorilo se novo tržište za preprodaju njihovih proizvoda zbog izrazito velike potražnje. Prema Business Insideru fanovi preprodajom Supreme proizvoda na eBayu mogu da zarade i tisuću dolara mjesečno.

Brza zarada

Supreme svoje proizvode prodaje online tzv. “sezonskim izbacivanjem“, jednom tjedno, obično četvrtkom, od kolovoza do prosinca. Proizvodi, pričaju fanovi, “nestanu” u sekundi pa preprodavači moraju biti jako dobro pripremljeni.

– Za vrijeme sezone neprestano istražujem, kupujem i prodajem. I tako sve dok sezona ne završi – ispričao je Jack Morel, fan Supremea. On u prosjeku preprodajom zaradi 600 dolara mjesečno.

Ozbiljno istraživanje

Preprodavači moraju dobro da istraže koji se proizvodi fanovima sviđaju, a koji ne i koji je to proizvod na kojem bi mogli najviše zaraditi.

 

Foto: Dio Supreme proizvoda doseže astronomske cijene

 

Na primjer, majica s likom Madone na Supremu prodavala se za 48 dolara, a na eBayu je dosegla cijenu veću od 250 dolara.

Kreirali i software

Zbog velike potražnje u kupovini je važna i brzina. Neka se Supreme oprema prodaje takvom brzinom da već u nekoliko minuta od kupovine završi na eBayu.

Ohrabrilo je to teorije da neki kupci koriste “botove” za kupovinu. Softver koji automatski pretražuje ciljane proizvode, po najpovoljnijoj cijeni i odmah ih kupuje. Mnogi kupci s planom preprodaje potroše i do 150 dolara na programe koji će u sekundi kupiti traženi proizvod. Supreme navodno sankcionira takvu kupovinu blokiranjem IP adrese i adrese za dostavu, no čini se ne osobito uspješno.