Najveći pad dionica u povijesti Wall Streeta, konstantna afera oko utjecaja na izbore, nezadovoljstvo dioničara, skandal s privatnim podacima korisnicima…Neki su od problema s kojima s ovaj tehnološki gigant suočava zadnjih tjedana.
Posjećenost Facebooka u zadnje dvije godine pala je za gotovo 50 posto prema podacima SimilarWeba. Najveća društvena mreža bilježila je 8,5 milijardi mjesečnih pregleda i bila druga najposjećenija web stranica poslije neprikosnovenog Googlea. Sada bilježi tek 4,7 milijarde.
Foto: Najposjećenije web stranice prema Similar Webu
Tinejdžeri sve manje koriste Facebook, a kao glavni razlog navode što profile na njemu imaju njihovi roditelji. Podaci o padu posjećenosti izrazito su loši za SAD-e, dok je u Europi prisutan trend stagnacije. Ipak, brojke pokazuju da je i tri milijuna Europljana ispod 25 godina ugasilo svoje račune ili manje posjećuju svoje profile.
Situaciju koriste druge platforme koje žele preuzeti primat najposjećenije stranice na internetu, poput YouTubea. U prilog ovoj platformi ide i dominacija videa kao načina kreiranja i dijeljenja sadržaja naspram pisane riječi, pogotovo među tinejdžerima.
Ako se ovakav trend nastavi analitičari očekuju da će YouTube prestići Facebook u roku od par mjeseci, i tako postati druga najposjećenija stranica u svijetu.