2 min čitanja

Proteklih nekoliko mjeseci proučavam kako najefikasnije pohraniti dokumente i informacije koje koristim svakodnevno i to tako da ih lako i brzo mogu pronaći u svakom trenutku.
Aplikacije koje su mi pomogle riješiti problem neorganiziranosti i suradnje sa timom su: Slack, Evernote, Google Drive i Trello.

Počeo sam ih koristiti na preporuku nekoliko web portala ali bez jasne vizije na koji način će mi pomoći u rješavanju problema koji se zove NEORGANIZIRANOST. Tek kada sam počeo čitati blogove o tim aplikacijama i raznim načinima na koje ih ljudi koriste, dobio sam sliku zašto su navedene aplikacije korisne.

Kroz ovaj članak ću sumirati glavne prednosti svake aplikacije a svaki tjedan ću objaviti jedan članak posvećen svakoj od aplikacija te načinima na koje ja koristim razne template unutar same aplikacije koji su mi omogućili da postanem ORGANIZIRAN.

Google drive

Svima dobro poznat mix cloud computing i cloud storage platforme koja omogućava pohranu i izradu dokumenata, proračunskih tablica i prezentacija u pokretu bez ovisnosti o stalnoj upotrebi vlastitog računala. Preporučio bih usklađenje datoteka sa računala sa Google driveom (LINK) kako ne bi više morao razmišljati gdje si spremio koju datoteku te zašto imaš 7 kopija iste.

 

 

Evernote

Vjerujem da će uvijek postojati sumnja može li aplikacija zamijeniti klasičan način bilježenja upotrebom papira i olovke, no Evernote iz dana u dan to čini realnošću.
Evernote je skup tvojih digitalnih bilježnica zbog kojeg nećeš više nikada zaboraviti niti jedan dokument kod kuće. Neki od alata su: izrada tablica, izrada audio zapisa, uvoz PDF dokumenata i pisanje po njima, postavljanje rokova i izrada checklisti koji ti pomažu u izvršenju svakodnevnih aktivnosti.

 

 

Trello

Ako vodiš tim ili želiš vizualno predočiti koje sve zadatke trebaš dovršiti, Trello je prava aplikacija za tebe. User friendly sučelje i drag&drop princip organizacije omogućava provedbu  kompleksnijih projekata bez bojazni da se određeni zadatci ne ispune.
Unutar aplikacije možeš formirati timove ovisno o projektima na kojima radiš. Svaki tim se sastoji od nekoliko “bordova” koji omogućuju podjelu timova u podtimove, ovisno o funkcijama koje projekt zahtjeva. Zadaci se izrađuju i dodjeljuju članovima tima unutar svakog od bordova.

 

 

Slack

Znaš li onaj osjećaj kad nakon treninga od sat i pol pogledaš mobitel i pored grupe koju imaš s frendovima na WhatsApp-u piše 271. Otvaraš poruku i samo napišeš OK, ne pročitavši niti jednu poruku. Takav stav je uredu dok je tema razgovora komentar na jučerašnji izlazak no kada radiš na nekoliko projekata, vrlo ti je bitno o čemu kolege pričaju i uključuje li koji razgovor tebe.
Slack služi upravo za komunikaciju i dijeljenje dokumenata sa suradnicima, koji kroz razne #channels omogućuje razgovor o specifičnoj temi unutar specifičnog kanala. Slack je integriran sa svim ranije navedenim aplikacijama te još mnogim, čineći tako komunikaciju između svih aplikacija centraliziranu. Također, nikad nećeš propustiti poruku namijenjenu tebi zbog dijela aplikacije koja se zove All threads.

 

 

Nadam se da sam te potaknuo da proučiš neku od aplikacija za sebe, a sljedeća 4 petka ćeš moći čitati moja iskustva sa svakom od navedenih aplikacija.